ماجرای رانت ۴میلیارددلاری مونتاژکاران خودرو چه بود؟ حدود ۱۰ میلیون جوجه‌ریزی در فروردین ماه ۱۴۰۳ محقق شد چند خواسته مهم جامعه کارگری در هفته کار و کارگر | موضوع رفاهیات کارگری در مشکلات دیگر این قشر گم شده است متقاضیان نهضت ملی مسکن باید هر ۲ ماه ۴۰ میلیون واریز کنند دو روی بازار سهام امروز | گزارش وضعیت بورس (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) گارانتی، هر روز شکننده‌تر از دیروز نان مردم و ایمان جامعه قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) | ادامه ریزش قیمت در بازار منتظر سود مرحله سوم سهام عدالت باشید | + زمان واریز خاندوزی خبر داد: پرداخت ۱۱۷ همت تسهیلات بدون‌ضامن طی ۲ سال گذشته چرا مصرف برق کولر گازی بالاست؟ | قبض برق دومیلیون‌تومانی در صورت استفاده از کولر گازی آسیب سلامت روان در پی نبود امنیت شغلی بررسی فایل‌های اجاره ملک در مطهری شمالی مشهد | تجمع خانه‌های ویلایی در این منطقه + جدول (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) ظرفیت یک میلیون دلاری صادرات فرش ماشینی ۹۵ درصد قراردادهای کار موقت هستند | اجرای مصوبه تعیین سقف ۴ سال برای قراردادهای موقت  افشای لیست ارزبگیران توسط گمرک قیمت طلا، دلار و سکه در بازار امروز (شنبه، ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) کمبود فصلی لوازم یدکی در بازار حباب سکه در اولین روز هفته، کاهشی یا افزایشی؟ (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) بازار سیاه لاستیک خودرو از بین می‌رود | تقاضا برای خرید کاهشی شد ریزش گسترده قیمت‌ها در بازار خودرو | آخرین قیمت سمند، دنا، ساینا، شاهین و کوییک (شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در بازار امروز | بازار آرام گرفت (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) برنامه وزارت صمت برای جهش در تولید خودرو سیگنال مثبت بانک مرکزی به بورس + جدول بورس تهران هشتمین بازار سهامی خاورمیانه شد! + نمودار دردسرهای کارگران تمامی ندارد | نبود امنیت شغلی حتی برای کارگران ماهر
سرخط خبرها

ادعای دستور جدید برای شیوه فروش نان | سهمیه آرد نانوایان کم شد

  • کد خبر: ۲۰۶۳۸۷
  • ۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۸
ادعای دستور جدید برای شیوه فروش نان | سهمیه آرد نانوایان کم شد
نایب‌رئیس اتحادیه نانوایان سنتی گفت: نانی‌نو، سامانه فروش هوشمند نان، سهمیه آرد برخی نانوایان را به‌شدت کاهش داد که این امر منجر به اعتراض برخی نانوایان شده است که پاسخگوی نیاز روزانه آن‌ها نیست.

به گزارش شهرآرانیوز، محمدجواد کرمی نایب‌رئیس اتحادیه نانوایان سنتی در گفتگویی اظهار داشت: سهمیه نانوایان در ماه جاری در مقایسه با ماه‌های گذشته کاهش یافته که این امر اعتراض برخی نانوایان به اتحادیه را همراه داشته است.

وی افزود: شرکت نانی‌نو (شرکت ارائه‌دهنده دستگاه‌های هوشمند نانوایی) اعلام می‌کند "محدودیتی برای فروش نان به مردم نداریم"، اما این شرکت برای نانوایان محدودیت فروش نان گذاشته است، به‌طوری که اگر یک نانوایی برای فروش هر کیسه آرد تعداد کارت بانکی کمتری در دستگاه نانی‌نو کشیده باشد سهمیه آرد نانوایان را کاهش می‌دهد.

نایب‌رئیس اتحادیه نانوایان سنتی ادامه داد: به‌طور مثال برای هر کیسه آرد ۴۰ کیلوگرمی که ۱۱۰ عدد نان سنگک پخته می‌شود باید ۳۶ نفر خرید داشته باشند.

وی تصریح کرد: به مردم اعلام می‌شود که محدودیتی برای خرید نان ندارند، اما برای اختصاص آرد به نانوایان اعلام می‌شود بر اساس فروش با این شرایط می‌توانند سهمیه آرد خود را دریافت کنند.

حتی نمی‌دانیم چه‌دستگاهی باید درباره کاهش سهمیه آرد نانوایان پاسخگو باشد

کرمی خاطرنشان کرد: امروز تعداد زیادی از نانوایان به این موضوع معترض بودند، اما از آنجا که متولی این امر مشخص نیست ما حتی نمی‌دانیم که چه‌دستگاهی باید در این خصوص پاسخگو باشد؛ وزارت کشور در این ارتباط می‌گوید که "شرکت نانی‌نو و وزارت اقتصاد باید پاسخگو باشند"، با مراجعه به وزارت اقتصاد به ما اعلام می‌شود که "وزارت جهاد کشاورزی مسئول است"، و در نهایت به نتیجه‌ای نمی‌رسیم.

وی تصریح کرد: مشخص نبودن متولی این موضوع باعث شده است امروز شاهد باشیم که نانوایان سردرگم باشند و ما نیز در اتحادیه پاسخی برای ارائه به آن‌ها نداشته باشیم، زیرا ما حتی به سامانه نانی‌نو دستری نداریم.

نایب‌رئیس اتحادیه نانوایان سنتی ادامه داد: آرد اختصاصی به نانوایان نیاز آن‌ها تا ظهر را بیشتر تأمین نمی‌کند و این موضوع در نهایت منجر به آن خواهد شد که نانوایان حتی نتوانند دستمزد کارگران خود را تأمین کنند، زیرا آرد کافی را در اختیار ندارند.

وی با ابراز اینکه نانی‌نو خطا‌های زیادی دارد، گفت: برخی افراد که طرز استفاده از این دستگاه را به‌خوبی یاد گرفته‌اند نه‌تن‌ها با کمبود آرد مواجه نیستند بلکه آرد مازاد در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد، اما نانوایانی که سلامت کار می‌کنند آرد کافی در اختیار ندارند.

کرمی اضافه کرد: به نانوایان اعلام شده است که نانوایان به‌صورت حضوری به میز خدمت فرمانداری‌ها مراجعه کنند که این نشان‌دهنده خطا‌های زیاد و غیرهوشمند بودن این دستگاه‌ها است.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->